Vevőtájékoztató

Cégünk fő tevékenységi köre: vegyesiparcikk kis -és nagykereskedelem.

Megrendelés, kiszolgálás teljesítése

Telephelyi kiszolgálás nincs, csak és kizárólag magyarországon bejegyzett futárszolgálattal teljesítjük a lakosság részéről beérkező megrendeléseket.
Rendelés leadása történhet: emailen a kapcsolat menüben megadott elérhetőségen vagy web-áruházunkon keresztül.

Rendelésének nyomon követését csak igy tudjuk garantálni.

Kiszállítási értékhatár nincs. Futárköltséget teljes egészében megrendelő viseli.

Bizonyos termékek esetén futárszolgálattal történő teljesítés nem jöhet szóba: ilyenek az üvegáruk, fóliák, zománcozott termékek. Az említett termékek megrendelésének teljesítéséhez külön egyeztetés szükséges. Ezeknek a termékeknek az eljutását más módon oldjuk meg.

Kérjük megrendelés elküldésénél telefonos elérhetőséget mindenképpen adjon meg.

Fizetés

Futárral történő kiszolgálás esetén fizetés módja: csak utánvéttel történhet.
Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Minőségi reklamáció, visszáru kezelése

Felhívjuk megrendelőink figyelmét arra, hogy a futár előtt győződjenek meg a rendelt termék csomagolásának sértetlenségéről, továbbá futár jelenlétében bontsák fel a csomagot, győződjenek meg a termék épségéről! Amennyiben bármilyen eltérés tapasztalnak, vetessenek fel a helyszínen jegyzőkönyvet!

Így hibás teljesítésből, vagy termék minőségi hibájából adódóan /törés, repedés, kivéve a rejtett műszaki hibát/ az át nem vett áruról bizonylatot állít ki, melyet termékcserével kezelünk. Termék jóváírása csak abban az esetben lehetséges, ha a minőségi reklamáció, gyártói egyeztetést követően cserével nem kezelhető. Utólag nem áll módunkban minőségi kifogást kezelni. Nagy odafigyeléssel kezeljük az alábbi termékeket: mint üvegáru, műanyag etető- itató, zománcozott termékek illetve kopó alkatrészek. Továbbá korábban teljesített megrendelésből különféle kifogásra való hivatkozással árut vissza venni nem áll módunkban.

Rejtett műszaki hiba esetén a garancialevélen szereplő kiépített szervízhálózat valamelyikébe írányítsák vevőjüket, hogy a legrövidebb idő alatt a problámát orvosolni tudják.